Povinně zveřejňované informace

Dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím zveřejňuje obec Těrlicko tyto základní informace:

1. Název
Obec Těrlicko

2. Důvod a způsob založení
Obec Těrlicko je základní územně samosprávnou jednotkou podle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích. Má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu. Výkon samostatné působnosti je dán zákonem, obec vykonává i přenesenou působnost v rozsahu stanoveném zvláštními zákony.

3. Organizační struktura
Zastupitelstvo obce

Rada obce

Starosta a místostarosta

Obecní úřad – jednotlivé odbory a referenti (evidence obyvatel, stavební agenda, správa majetku atd.)

Podrobná struktura a kontakty jsou uvedeny na webu obce: www.terlicko.cz

4. Kontaktní spojení
Sídlo: Obecní úřad Těrlicko, Hradiště 84, 735 42 Těrlicko

Telefon: 596 423 129

E-mail: podatelna@terlicko.cz

Datová schránka: sk4btxr

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8:00–11:30 a 12:30–17:00
úterý a čtvrtek: 8:00–11:30 a 12:30–14:30
pátek: zavřeno pro veřejnost

5. Bankovní spojení
Číslo účtu: 1140647309/0800 (Česká spořitelna)

6. IČO
00297311

7. DIČ
Obec není plátcem DPH.

8. Dokumenty
Na elektronické úřední desce a v dalších sekcích webu jsou dostupné:
rozpočty a rozpočtová opatření,
závěrečné účty,
programy a zápisy ze zasedání Zastupitelstva a Rady,
vyhlášky a nařízení obce,
veřejné zakázky,
výroční zprávy dle zákona č. 106/1999 Sb.,
koncepční a strategické dokumenty.

9. Žádosti o informace
Žádost lze podat:
písemně (poštou nebo osobně na podatelnu),
elektronicky (e-mailem nebo datovou schránkou),
ústně (na podatelně obecního úřadu).
Informace o postupu při vyřizování žádosti jsou dostupné v samostatné sekci webu nebo na vyžádání.

10. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí o neposkytnutí informace lze podat odvolání ve lhůtě 15 dnů od doručení rozhodnutí, a to ke starostovi obce prostřednictvím Obecního úřadu Těrlicko.

11. Formuláře
Dostupné na podatelně nebo v elektronické podobě ke stažení na webových stránkách obce.

12. Popisy postupů
Obec poskytuje informace o postupech vyřizování žádostí, stížností, podnětů a dalších podání v souladu se zákony (např. stavební agenda, evidence obyvatel).